Dus: woensdag vaste fietsavond De Bilt/ Utrecht - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu Dus: woensdag vaste fietsavond De Bilt/ Utrecht - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu

Dus: woensdag vaste fietsavond De Bilt/ Utrecht

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Koersen

12 April 2011 | Nederland, De Bilt

Ola,

op zoek naar een vaste fietsavond is de sectie De Bilt/ Utrecht uitgekomen op de woensdag!

Gezien de nog relatief vroeg invallende donkerte is het verstandiger om op tijd te vertrekken, mijn voorstel is om 18 uur. In principe een uurtje peddelen, zou ik zeggen.

Om te beginnen met aanstaande woensdag, dus. Zie ik jullie om 18 uur voor mijn huisje verschijnen? Laat ff weten of je komt, dan fietsen we er niet vandoor voor je er bent :-).

  • 12 April 2011 - 08:09

    Quinten:

    Woensdag ben ik er bij

  • 12 April 2011 - 10:56

    Remco:

    Goed initiatief Richard. Ik zal later aansluiten als ik een goede racefiets heb aangeschaft. Enjoy!

  • 12 April 2011 - 12:01

    Theo:

    Helaas, ben er niet bij. We gaan ook met een clubje as zondag een rondje fiesten in de buurt van Den Haag

  • 12 April 2011 - 20:29

    Jeanine:

    zo vroeg red ik helaas niet met mijn werk. Next time!

  • 13 April 2011 - 08:55

    Koersen :

    Gaat zeker een keer lukken, maar niet vandaag nog. DAn zit ik nog in Amsterdam. zes uur is wel spits bij ons, maar dit moet een keer gaan lukken... Groetjes,
    Erik

  • 13 April 2011 - 09:11

    Richard:

    yes! later in het jaar kunnen we ook na 8u fietsen, is makkelijker. Maar dat gaat nu nog niet.

  • 13 April 2011 - 18:35

    Richard:

    Quinten en ik hebben Pim tot het uiterste doen gaan, met zijn halflege bandjes haalde hij toch nog een gemiddelde van 29,5km/u en hield dat bijna 50km vol. Een man om in de gaten te houden, die Pim!

    Aanstaande woensdag weer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Bilt

Koersen

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 8489

Voorgaande reizen:

20 Januari 2011 - 31 December 2011

Koersen in 2011

Landen bezocht: