17 september rondje Markerwaard? - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu 17 september rondje Markerwaard? - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu

17 september rondje Markerwaard?

Door: Jan 't LAm

Blijf op de hoogte en volg Koersen

19 Augustus 2011 | Nederland, De Bilt

Met excuses dat ik hier zomaar binnenval, maar dit op aanraden van Richard.
Ik heb, gedeeltelijk, de ronde van Drenthe met Richard gereden en ben oud collega bij Natuur en Milieu.

Ik ben een rondje markerwaard aan het plannen voor 17 september. Ongeveer 150km met vertrek bij mijn huis in Duivendrecht.

Iemand zin om mee te gaan?

  • 19 Augustus 2011 - 07:22

    Heleen:

    Mooi plan, ik heb ook al tijden vage plannen voor een rondje Markerwaard. 17 september kan ik echter helaas niet, ik hoop dat er mensen meegaan (en dat er niet al te veel wind staat...)!

  • 19 Augustus 2011 - 07:36

    Richard:

    Geen excuses, elke koerser is welkom, zeker na zo'n mooie Erik Dekker Classic.

    Ik ben vanaf dat weekend een weekje weg, maar het lijkt er nu wel op dat ik nog net wel mee kan! En als ik dan vanuit De Bilt vertrek naar jou heb ik gelijk mijn eigen plan verwezenlijkt: 200 km op 1 dag :-).

    Hou me op de hoogte van de plannen.

  • 19 Augustus 2011 - 09:32

    Koersen :

    Dat is mooi Richard.
    Wij zijn wel van plan vroeg te vertrekken op die zaterdag om dat 1 van de heren voor zijn thuis-spitsuur weer thuis wil zijn...maar we zien wel even hoe vroeg dan vroeg is...

  • 19 Augustus 2011 - 10:17

    Martin:

    Uitstekend plan inderdaad, maarrrrr... ik ben dan verhalen aan het vertellen, helaas kan ik er niet bij zijn.

  • 19 Augustus 2011 - 17:57

    Jeanine:

    wat een goed plan! Klinkt als een pittige dag....ben benieuwd of ik wel voldoende beenkracht heb om aan te sluiten. Daarnaast heb ik de fiets weer in de schuur gezet en me weer even op het tennissen gestort. Het is nog niet duidelijk of ik op 17 september moet spelen voor de tenniscompetitie. Ik blijf dus graag op de hoogte, dan kan ik altijd nog aansluiten :-)

  • 22 Augustus 2011 - 08:21

    Richard:

    Ik kan natuurlijk ook gelijk met jullie starten en er dan achteraf nog 50 aan vastplakken. Maar dan gaat het welverdiende pintje achteraf in Duivendrecht niet door. Nou, we kijken wel even hoe het loopt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Bilt

Koersen

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 8436

Voorgaande reizen:

20 Januari 2011 - 31 December 2011

Koersen in 2011

Landen bezocht: