'Wintertijd' voor Rondje Utrecht/ De Bilt? - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu 'Wintertijd' voor Rondje Utrecht/ De Bilt? - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu

'Wintertijd' voor Rondje Utrecht/ De Bilt?

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Koersen

11 September 2011 | Nederland, De Bilt

Amigos,

Gezien de alweer vroeg invallende donkerte is het alweer fijner om op tijd te vertrekken, mijn voorstel is om 18 uur. In principe een uurtje peddelen, zou ik zeggen.

Wie zie ik aanstaande woensdagen om 18 uur voor mijn huisje verschijnen? Laat ff weten of je komt, dan fietsen we er niet vandoor voor je er bent.

Groeten! Richard

  • 11 September 2011 - 19:38

    Quinten:

    Ik ben weer van de partij...

  • 13 September 2011 - 18:58

    Richard:

    Ik dus ook :-). Als het weer meezit uiteraard.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Bilt

Koersen

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 8437

Voorgaande reizen:

20 Januari 2011 - 31 December 2011

Koersen in 2011

Landen bezocht: