Vast fietsrondje 030: woensdag om 20 uur! - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu Vast fietsrondje 030: woensdag om 20 uur! - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu

Vast fietsrondje 030: woensdag om 20 uur!

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Koersen

23 Mei 2011 | Nederland, De Bilt

Amigos,

al eerder hadden we besloten om de woensdagavond te kiezen als vaste fietsavond voor de sectie De Bilt/ Utrecht.

Het is inmiddels weer stukken langer licht, en dat betekent dat we later kunnen vertrekken, en dus Erik ook weer meekan. Zullen we voortaan om 20 uur vertrekken? Dan kunnen we nog goed anderhalf uur fietsen. Korter mag ook.

Wat mij betreft beginnen we aanstaande woensdag, dus. Dus om 20 uur voor mijn huisje? Laat ff weten of je komt.

  • 23 Mei 2011 - 17:03

    Jeanine:

    deze week niet, maar volgende keer ga ik graag een rondje mee.....

  • 24 Mei 2011 - 10:17

    Koersen :

    Heel graag maar voor deze week heb ik op woensdag nog squashen afgesproken. Volgende week heb ik hem vrij gehouden dus dan graag!
    Groeten,
    Erik

  • 26 Mei 2011 - 14:39

    Goed Idee!:

    ..heb alleen nog mijn fiets niet hier, wellicht next week..

  • 26 Mei 2011 - 16:06

    Richard:

    Ha 'goed idee' (Maarten?), heb je nou je fiets nog steeds niet? De smoes wordt langzaam ongeloofwaardig ;-).

    Aanstaande woensdag 20 uur gewoon weer. Erik, Pim en Quinten denken wel weer van de partij te zijn. Ik moet nog even kijken.

  • 31 Mei 2011 - 17:58

    Richard:

    Amigos, ik ben er morgen (1 juni) dus niet bij. Volgende week wel weer, als jullie dan ook weer meedoen natuurlijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Bilt

Koersen

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 8446

Voorgaande reizen:

20 Januari 2011 - 31 December 2011

Koersen in 2011

Landen bezocht: