Classico Giro Utrecht - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu Classico Giro Utrecht - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu

Classico Giro Utrecht

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Koersen

29 Januari 2011 | Nederland, De Bilt

Beste mensen, even opbiechten: ik heb mij, ondanks dat het orgineel moeilijk overtroffen zal kunnen worden en ik aan 1 roze shirtje op zich wel genoeg heb) opgegeven voor de classico giro utrecht! Aantal collega's van mij doen ook mee. Jullie ook? Groeten,
Erik

• 30 Januari 2011 - 20:04

Richard:

8 mei he? Ik heb dan vakantieplannen, maar tis misschien wel te combineren. Loopt de inschrijving hard??

• 14 Februari 2011 - 08:58

Jeanine:

vorig jaar was zo'n geweldige ervaring, die heb ik in mijn geheugen geprint. Maar om de mooie herinnering te houden, doe ik dit jaar niet mee......veel succes

• 19 Februari 2011 - 14:23

Koersen :

Ha! De inschrijving lijkt nog niet gesloten. En voor de mensen die al een roze shirtje hebben: je kunt stemmen of het shirt-ontwerp dit jaar in roze of zwart wordt uitgevoerd. Zwart staat momenteel met 78% voor. Maar jullie moeten het zelf weten... Groetjes,
    Erik

• 20 Februari 2011 - 19:31

Richard:

Een zwart shirtje, die heb ik nog niet! Maar die dag kan ik echt niet. Jammerrr!!