Classico Giro Utrecht - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu Classico Giro Utrecht - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu

Classico Giro Utrecht

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Koersen

29 Januari 2011 | Nederland, De Bilt

Beste mensen, even opbiechten: ik heb mij, ondanks dat het orgineel moeilijk overtroffen zal kunnen worden en ik aan 1 roze shirtje op zich wel genoeg heb) opgegeven voor de classico giro utrecht! Aantal collega's van mij doen ook mee. Jullie ook? Groeten,
Erik

  • 30 Januari 2011 - 20:04

    Richard:

    8 mei he? Ik heb dan vakantieplannen, maar tis misschien wel te combineren. Loopt de inschrijving hard??

  • 14 Februari 2011 - 08:58

    Jeanine:

    vorig jaar was zo'n geweldige ervaring, die heb ik in mijn geheugen geprint. Maar om de mooie herinnering te houden, doe ik dit jaar niet mee......veel succes

  • 19 Februari 2011 - 14:23

    Koersen :

    Ha! De inschrijving lijkt nog niet gesloten. En voor de mensen die al een roze shirtje hebben: je kunt stemmen of het shirt-ontwerp dit jaar in roze of zwart wordt uitgevoerd. Zwart staat momenteel met 78% voor. Maar jullie moeten het zelf weten... Groetjes,
    Erik

  • 20 Februari 2011 - 19:31

    Richard:

    Een zwart shirtje, die heb ik nog niet! Maar die dag kan ik echt niet. Jammerrr!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Bilt

Koersen

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 8449

Voorgaande reizen:

20 Januari 2011 - 31 December 2011

Koersen in 2011

Landen bezocht: