Man & Fiets - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu Man & Fiets - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu

Man & Fiets

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Koersen

25 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

Ja mensen, het weer houdt nog niet over voor een fietstochtje, maar misschien een culturele activiteit "light": http://www.dekleinekomedie.nl/programma/333/Wilfried_De_Jong_Ocobar/Man_Fiets/

Speelt op 1, 2 of 3 maart. Ik kan alleen 1 of 2...

Heleen

• 26 Februari 2011 - 11:34

Jeanine:

LEUK! ik heb zijn boek net uit. Zoals het voorfilmpje doet vermoeden is het vooral veel opdragen uit eigen werk. De dagen zijn wat lastig voor mij. Het idee is echter briljant!

• 26 Februari 2011 - 11:43

Richard:

Leuke voorstelling, lijkt me. Maar de week is iets te druk om een avondje naar Damsko te komen. Count me out, dus.

Ik neem het boek wel mee naar Lyon.

• 27 Februari 2011 - 13:07

Martin:

Ik leen het boek van Richard wel in Lyon. Oh nee, ik heb het al gelezen, deels. Leuk boek hoor. Deels.

• 28 Februari 2011 - 08:07

Eefke :

Hoi heleen, ik weet niet of wij elkaar al een keer hebben ontmoet. Maar leuk idee! idd fietsweer is nog minder. Helaas gaat het mij niet lukken, hopelijk iemand anders?
    Groetjes, Eefke

• 08 Maart 2011 - 20:50

Richard:

Overigens: Wilfried toert nog de hele maand door het land. Gaat dat zien!