Vaste fietsavond voor Utrecht/De Bilt? - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu Vaste fietsavond voor Utrecht/De Bilt? - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu

Vaste fietsavond voor Utrecht/De Bilt?

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Koersen

29 Maart 2011 | Nederland, De Bilt

Matties,

het is weer zomertijd! En dat betekent dat je vanaf nu ook weer 's avonds kunt fietsen.

Lijkt me handig om een vaste fietsavond af te spreken: werkt vaak handiger, want dan kun je er rekening mee houden.

Wat mij betreft op dinsdag of woensdag. WAT HEEFT JULLIE VOORKEUR?

Handigste is in deze tijd van het jaar om dan rond 18 uur al te vertrekken, voor je avondeten. Komt dat uit?

Laat weten wat jou het beste uitkomt!

ps En wat mij betreft starten we op 5/6 april met een eerste rit, om 18 uur, vanaf de Thorbeckeweg.

  • 29 Maart 2011 - 19:23

    Jeanine:

    ik sluit graag aan. wel bij de 'langzame' groep gemiddeld max. 29 p u.

    sneller kan ik weer aan het eind van het seizoen ;-)

  • 29 Maart 2011 - 19:32

    Pim:

    ik sluit me ook aan. ook nog bij de 'langzame' groep vooralsnog.. ;-)

  • 29 Maart 2011 - 20:35

    Sebas:

    het wordt idd tijd dat ik m'n fiets weer uit het vet haal... de eerste ga ik missen, maar hoop later deze maand een keer aan te sluiten! En jeanine, ik fiets wel met jou mee ;-)

  • 30 Maart 2011 - 06:53

    Richard:

    Ik ben wel jullie nederige knechtje en doe het kopwerk ;-).

    Maar eh: hebben jullie voorkeur voor dinsdag of woensdag?

  • 02 April 2011 - 05:36

    Jeanine:

    liever dinsdagavond

  • 02 April 2011 - 05:37

    Jeanine:

    als vaste avond dus....en dan komende week starten op 5 april

  • 04 April 2011 - 07:22

    Richard:

    OK, via mail hebben Quinten en Erik ook gereageerd. Het lijkt dat de woensdag dan de beste optie is!

    Laten we die datum dan kiezen als vaste fietsavond.

    Voor deze week ga ik (R) met Pim en Jeanine al op de dinsdag (5 april) fietsen. Sluit gerust aan!

  • 04 April 2011 - 08:19

    Maarten:

    di-wo maakt niet uit, heb ws volgende week ergens mijn fiets...

  • 04 April 2011 - 12:36

    Eefke:

    Hoi Richard. Leuk voorstel. Voor de Haagse mensen zou ik een tegenvoorstel willen doen. Een dinsdag bijvoorbeeld.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Bilt

Koersen

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 8456

Voorgaande reizen:

20 Januari 2011 - 31 December 2011

Koersen in 2011

Landen bezocht: