Deze week dinsdagochtend of -avond ipv woensdag - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu Deze week dinsdagochtend of -avond ipv woensdag - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu

Deze week dinsdagochtend of -avond ipv woensdag

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Koersen

11 Juli 2011 | Nederland, De Bilt

Koersers (m.n. de Utrechtse tak),

woensdag slaat het weertje om. Misschien dinsdagavond al. Daarom lijkt het me slim om ons koersavondje deze week te verschuiven.

Twee opties:
- dinsdagochtend vroeg. Voorstel: uurtje of 8.30, tochtje van 2 uur. Heeft mijn voorkeur. Want Het Nieuwe Werken doe je zelf, gewoon 's avonds je werk inhalen.
- dinsdagavond, gewone tijd.

Laat maar weten wat jullie schikt.

Groeten! R

  • 11 Juli 2011 - 20:23

    Martin:

    En heel heel heel misschien sluit ik me morgenavond wel aan als dat mag. Alleen als het 's avonds is natuurlijk.

  • 12 Juli 2011 - 06:16

    Richard:

    Ha, de weersvooruitzichten zijn te onzeker voor vanavond, schrijf ik terwijl ik hier in mijn fietspakkie klaarzit. Ik ga voor de ochtendetappe!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Bilt

Koersen

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 8448

Voorgaande reizen:

20 Januari 2011 - 31 December 2011

Koersen in 2011

Landen bezocht: