Fietsambities voor dit najaar?? Reageer hieronder! - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu Fietsambities voor dit najaar?? Reageer hieronder! - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu

Fietsambities voor dit najaar?? Reageer hieronder!

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Koersen

13 Juli 2011 | Nederland, De Bilt

Ha mensen,

als de koersers Theo, Martin, Jeanine, Cyril en ik over enkele weken voldaan terugkeren van de Mont Ventoux, lijken we in een gat te vallen. Bij mij staan er in elk geval geen koersen meer op de agenda. Gaan we daar verandering in brengen? Lijkt me wel!

Tijd om de ambities voor KOMEND NAJAAR op tafel te leggen. Nog een specifieke koers in gedachten? Zin om een eigen tochtje? Laat het iedereen weten.

Wil IEDEREEN onderaan deze post opschrijven wat de plannen zijn? Ik zal zo de spits afbijten.

Ik ben benieuwd!

p.s. We hebben een nieuwe koerser: Martijn Broekhof uit Utrecht. Fan van lange afstanden, hij heeft wel eens bijna 300 km op een dag gefietst. Lekker man ;-).

  • 13 Juli 2011 - 18:23

    Richard:

    Ik heb nog de ambitie om dit jaar een 200km-tochtje te maken.
    Optie 1 is Boogie's Extreme maar dat weekend ga ik op vakantie dus hoogstwaarschijnlijk niet mogelijk.
    Optie 2 is zelf een tochtje maken. Bijvoorbeeld Noord-Groningen - Utrecht (210km), Zuid-Limburg - Utrecht (200km) of Zeeuws-Vlaanderen - Utrecht (175km, dus met omweggetje ;-).
    Wie wil mee?

  • 13 Juli 2011 - 20:11

    Jeanine:

    overigens voor de liefhebbers, die de mont ventoux willen beklimmen.....er is nog een plekje in de stacaravan. We staan op een camping dus ook met eigen tent kun je natuurlijk nog aansluiten. Je moet wel je eigen vervoer regelen. We zijn er in de week van 30 juli tot 5 augustus. Laat maar weten als je interesse hebt....

    groet J

  • 13 Juli 2011 - 20:12

    Jeanine:

    oh ja....mijn ambities voor het najaar zijn gering....ik dacht aan relaxen nu we de top hebben bereikt ;-)

  • 14 Juli 2011 - 08:08

    Martin:

    Lange afstanden? Ik maak liever verticale meters dan horizontale. Maar goed, misschien wel een uitdaging om eens een lange tocht te maken. Ik laat me wel meeslepen :)
    Wie gaat er in de herfstvakantie nog fietsen? Dat is van 17 t/m 21 oktober.

  • 16 Augustus 2011 - 07:27

    Heleen:

    Ik wil in de herfstvakantie wel fietsen. Drenthe?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Bilt

Koersen

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 8458

Voorgaande reizen:

20 Januari 2011 - 31 December 2011

Koersen in 2011

Landen bezocht: