Vast fietsrondje 030 (update!) - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu Vast fietsrondje 030 (update!) - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu

Vast fietsrondje 030 (update!)

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Koersen

15 Augustus 2011 | Nederland, De Bilt

Koersers,

woensdagavond heeft de afgelopen tijd goed gewerkt als vaste fietsavond voor de sectie De Bilt/ Utrecht! In de vakantietijd is er misschien een beetje de klad in gekomen. Tijd om alle voorwielen weer dezelfde kant op te laten wijzen.

De komende weken kunnen we nog gewoon om 20 uur vertrekken, maar het wordt al wel weer langzaam donkerder.

Wie zie ik aanstaande woensdag weer voor mijn huisje verschijnen? Mag ook iemands anders huisje zijn hoor ;-).

• 15 Augustus 2011 - 20:13

Q:

Ben nu eerst 2 weekjes op vakantie, dan nog op kamp, dus het duurt nog wel even voor ik weer aansluit...Doe jullie best, wat was je Mont Ventoux tijd?

• 16 Augustus 2011 - 09:07

Martijn:

Volgens mij is het droog - ik ben erbij morgen!

• 16 Augustus 2011 - 17:52

Richard:

@Q: fijne vakantie! Meld je maar weer aan het front als het zover is. Tijd: 1u44m00s. Prima tijd, uiteraard niet beter dan Martin (een ziedende 1u37) maar wel Cyril voor kunnen blijven.

@Martijn: mooi! Thorbeckeweg 5 he.