Zaterdag eindje fietsen vanuit Utrecht - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu Zaterdag eindje fietsen vanuit Utrecht - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Koersen - WaarBenJij.nu

Zaterdag eindje fietsen vanuit Utrecht

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg Koersen

11 Augustus 2011 | Nederland, De Bilt

Zaterdag ga ik samen met Heleen en Forrest vanuit Utrecht een eindje fietsen, richting Arnhem, via de Utrechtse Heuvelrug. 10.00 uur vanuit Utrecht CS, wie gaat er mee?
Ik ga vanuit Arnhem door naar Doetinchem, Heleen en Forrest pakken denk ik de trein terug naar Amsterdam.

Martin

  • 11 Augustus 2011 - 13:37

    Quinten:

    Ik kom zaterdag van Doesburg naar Utrecht gefietst..., meet you halfway??? ;-}

  • 11 Augustus 2011 - 14:42

    Pim:

    Helaas (nog steeds) geen tijd! Volgend jaar zet ik in op een goed wielerjaar voor mezelf!

  • 11 Augustus 2011 - 16:04

    Jeanine:

    Mika komt dit weekend langs, dus helaas er zit geen fietsdagje in. We gaan denk ik naar Space expo in Noordwijk. Iemand daar al eens geweest?

  • 11 Augustus 2011 - 18:06

    Theo:

    Ook geen tijd! Ik ben eens naar Space Expo geweest en dat is erg leuk!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Bilt

Koersen

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 8488

Voorgaande reizen:

20 Januari 2011 - 31 December 2011

Koersen in 2011

Landen bezocht: